otrdiena, 2016. gada 4. oktobris

Tobijs Lolnes

Attēlu rezultāti vaicājumam “tobijs lolness”


Timotejs Defombels
Tobijs Lolness
Dzīve uz naža asmens


     

           Timotejs Defombels ir dzimis 1973 gadā. Viņš mācījās franču literatūru Francijā un Vjetnamā līdz brīdim, kad pievērsās teātrim.
            Gramata stāsta par Tobija Lolnesa piedzīvojumiem. Tobijs ir pusotru centimetru garš . Viņa tēvs bija zinātnieks, vārdā Slims Lolness.Tobija mate bija cēlusies no bagātas ģimenes un viņu sauca Maja Lolnesa.Tobija labākais draugs ir Leo. Viņi pirmoreiz satikās, kad abi bija četrarpus gadu vecumā. Visi Tobija interesantie piedzīvojumi norisinas uz gara koka, kura ir šo mazo cilvēciņu mājvieta un dzīves telpa.
 Šī grāmata noteikti patiktu tiem lasītājiem, kas ir ieinteresēti fantāzijas un piedzīvojumu žanros. Grāmatu caurvij arī Tobija ikdenas notikumi, kuri ne vienmēr ir krāsaini un priecīgi. Redzot, cik reizēm grūta var būt Tobija ikdiena, Tu atskārt cik Tava ir vienkarša un viegla.

5 komentāri:

  1. Man pašam mājās ir šī grāmata,bet nav nācies to lasīt.Šī anotācijas mani ieinteresēja un likās tik piedzīvojumu pilna,ka vēlos sākt lasīt šo grāmatu un uzzināt,kādi piedzīvojumi notika uz tā koka.

    AtbildētDzēst
  2. Šo grāmatu jau ilgi vēlējos izlasīt,bet nekad nav bijis laika priekš tam. Izlasot šo interesanto anotāciju, man uznāca vēlme tomēr šo grāmatu izlasīt.

    AtbildētDzēst
  3. Man tā šķiet ka šī grāmata ir interesanta ,bet es to neesmu lasījis,bet noteikti izlasīšu.

    AtbildētDzēst
  4. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  5. Man šī grāmata liekas interesanta. Man pašam patīk fantāzijas grāmatas un es noteikti izlasīšu šo grāmatu.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.