trešdiena, 2016. gada 5. oktobris

Izabella Abedi ,,Čuksti"

Izabella Abedi ir viena no populārākajām bērnu un jauniešu rakstniecēm Vācijā. Viņas romāns jauniešiem ,,Čuksti" ticis nominēts vācu jaunatnes literatūras balvai 2006.gadā.

Sešpadsmitgadīgā Noa kopā ar māti Kati un viņas draugu Džilbertu pārceļas dzīvot uz laukiem. Jau pirmajā mirklī, kad Noa sper soli pār mājas slieksni, viņa saprot, ka kaut kas ar šo māju nav kārtībā.

Vietējā ciemā viņa iepazīstas ar Dāvidu, kroga īpašnieces dēlu. Kādu vakaru Džilberts visiem ierosina uzspēlēt spēli - tā ir spēle caur kuru var izsaukt garus! Pēc tam kad Kate un Džilberts jau bija devušies pie miera, Noa un Dāvids turpināja spēlēt. Caur šo spēli viņi izsauca jaunas meitenes garu. Abi no viņas uzzina, ka viņa tikusi nogalināta šajā mājā daudzus gadus atpakaļ.
Abi iztaujājot ciema iedzīvotājus, daudz ko neuzina, tādēļ viņi izdomā vēlreiz uzdot jautājumus Elīzai(meitenei, ar kuras garu viņi sarunājās). Palēnām, cenšoties uzzināt, kas mājā ir noticis abi iemīlās.
Pateicoties abu neatlaidībai un riskējot ar Noa dzīvību, abiem tomēr izdodas atklāt, kurš nogalināja Elīzu un abi ir atviegloti, ka viss beidzies labi.

Es domāju, ka šī grāmata varētu patikt visiem, kuriem patīk mistikas romāni, kuros ir iekļauta arī romantika.

3 komentāri:

  1. Mani ļoti ieintresēja šī grāmata, jo pati esmu mistikas žanra cienītāja. Ļoti interasanta atsauksme!

    AtbildētDzēst
  2. Nekad neesmu lasījusi mistikas žanra grāmatas. Visu laiku domāju ka man tādas nepatīk, bet pēdējā laikā bieži interesējos par gariem un skatos dažādus "spocīgus video". Tāpēc es vēlētos izlasīt ko jaunu,un varbūt man iepatiksies mistikas žanrs.

    AtbildētDzēst
  3. Man ļoti patīk lasīt gramatas, kurās ietverti dažādi piedzīvojumi. Tava atsauksme ieinteresēja mani, tāpēc vēlos izlasīt šo grāmatu.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.