pirmdiena, 2016. gada 3. oktobris

Aija Zuja , Imants Aleksandrs Ozerskis "Slepenais spēks"

     Otrais pasaules karš ir beidzies. Visi domā, ka tās ir hitleriskās Vācijas beigas, bet neviens nenojauš , ka Indijas okeānā esošajā SS zemūdeņu bāzē Karls Ridgers ar saviem tikko iegūtajiem padotajiem plāno pasaules pārņemšanu. Tika veikts viss. Dažādās valdībās tika iefiltrēti savi cilvēki, norisinājās slepenas konferences. Bet neviens no viņiem nenojauta, ka gandrīz 50 gadus vēlāk ziņkārīgā zviedru meitene Kamilla un nejauši iejauktais latvietis Marks, kas bezcerīgi ir iemīlējies Kamillā, atradīs vecus dokumentus no kādas konferences, kurā ir iesaistīts Karls Ridgers un viņa padotie. Kādas sekas tas izraisīs? Un vai tiešām trešā reiha atbalstītāji ir saistīti ar prāmja Estonia noslīkšanu, piesārņojumu Baltijas jūrā , sprādzienu prāmī Queen Sally un Kamillas mīļotā Mati nāvi?
Manuprāt, šī grāmata ir lieliska lasām viela cilvēkiem, kuriem patīk vēsturiskie romāni. Šī grāmata atļāva ielūkoties gan mūsdienu pasaulē, gan pagātnē. Es iesaku izlasīt šo grāmatu katram, jo tā ir pilna ar interesantiem notikumiem un straujā sižeta maiņām. 

2 komentāri:

  1. Šīs grāmatas stāsts mani ļoti ieinteresēja, jo man pašam ļoti interesē vēsture, ja ir sastīta ar Otro Pasaules karu. Man tā liekas ļoti aizraujoša un interesanta.

    AtbildētDzēst
  2. Izlasot šo aizraujošo atsaukmi, es domāju, ka es meklēšu iespēju izlasīt šo grāmatu. Man tā liekas interesanta!

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.