otrdiena, 2016. gada 4. oktobris

Ērihs Marija Remarks ‘’Laiks dzīvot un laiks mirt’




Ir otrā pasaules kara vidus. Stāsts ir par Ernestu Grēberu. Kurš dienē vācu armijā. Viņš ir karojis kopš kara sākuma. Un ilgi laiku ir gaidījis savu atvaļinājunu. Bet tas ko viņš sagaidīs savas mājas pilsētā mainīs viņu pašu. Tur viņš satiks savus vecos skolas draugus un skolotājus. Un arī Elezibeti savu mūža mīlu. Un to kas ir noticis ar viņa vecākiem. Ernesta pilsētā notiek ļoti bieži trauksmes par to ka notiek bombardēšana. Līdz ar to cilvēkus evakuē un viņam nav daudz laika lai atrastu vecākus. Viņam tika dotas divas nedēļas atvaļinājuma. Vai viņš paspēs atrast vecākus. Lasi pats un noskaidro.

Lasot šo grāmatu var iedziļināties galvenajos tēlos. Viņu sajūtās un sāpēs. Es šo grāmatu ieteiktu lasīt tam kurš interesējas par vēsturi. Un tiem kam patīk romāni.


9 komentāri:

  1. Grāmatas stāsts mani tiešām ieinteresēja un gribas uzzināt, vai viņš atrada savus vecākus vai nē. Kā jau cilvēkam, kurš interesējas par vēsturi, rodas vēlme izlasīt šo grāmatu.

    AtbildētDzēst
  2. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  3. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  4. Šis grāmatas apraksts mani ieinteresēja, un grāmata liekas ļoti aizraujoša. Šo grāmatu noteikti būtu lietderīgi izlasīt šogad, jo vēlāk mēs vēsturē mācīsiemies par Otro Pasaules karu.

    AtbildētDzēst
  5. Lauri? Vai es varu aizņemties šo grāmatu? :D
    100% šī būs nākošā grāmata,kuru lasīšu!

    AtbildētDzēst
  6. Lauri? Vai es varu aizņemties šo grāmatu? :D
    100% šī būs nākošā grāmata,kuru lasīšu!

    AtbildētDzēst
  7. Tava atsauksme mani tiešām uzrunāja, pārliecināja, ka jāsteidzas uz bibliotēku un jaizlasa šī grāmata!

    AtbildētDzēst
  8. Tava atsauksme mani tiešām uzrunāja, pārliecināja, ka jāsteidzas uz bibliotēku un jaizlasa šī grāmata!

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.