trešdiena, 2016. gada 5. oktobris

Emīlija Lokhārte ''Mēs bijām meļi''


               Emīlija Lokhārta ir autores pseidonīms, dzimusi Emīlija Dženkinsa. E. Dženkinsa galvenokārt raksta jauniešu mērķauditorijai. Grāmata ''Mēs bijām meļi'' bija starp četriem nominantiem Guardian bērnu literatūras balvai. 
               Romānā stāsta par  četriem draugiem, kurus saista kopīgi noslēpumi. Katru vasaru draugi satikās vectēva mājā pie jūras, kur pavadīja vasaras brīvlaiku. Starp diviem no draugiem pēdējo vasaru laikā uzvirmoja mīlestība.  Draugi bija laimīgi katru vasaru satikties. Taču liktenīgo septiņpadsmito vasaru Keidensa neatcerējās. Meitene nezināja, kas bija noticis ar  draugiem, kā arī nezināja  kas bija noticis ar viņu. Keidensa nojauta, ka bija noticis kāds nelāgs atgadījums, kura dēļ mamma bija mainījusi attieksmi. Meitenei bieži sāpēja galva, slikti jutās un bija jādzer daudz zāles. Septiņpadsmitā vasara draugiem bija vissliktākā no visām. Kāpēc? To Jūs uzzināsiet izlasot.
              Es domāju, ka ''Mēs bijām meļi'' piemērota meitenēm, tāpēc iesaku izlasīt visām, kam patīk grāmatas ar negaidītiem pavērsieniem. Man šī grāmata patika, jo bija viegli lasāma, katrā nodaļā notika kaut kas interesants, un līdz par beigām nevarēja uzminēt nobeigumu.
                
                

3 komentāri:

  1. Romāns izklausās interesants. Domāju, ka šī varētu būt nākamā grāmata, kuru izlasīšu.

    AtbildētDzēst
  2. Lasot tavu atsauksmi par grāmatu, esmu sapratis, ka bez šīs grāmatas izlasīšanas, es nevaru saukt par cienīgu lasītāju

    AtbildētDzēst
  3. Lasot šo atsauksmi iepazinu daudz ko. Un esmu dzirdējis par šo grāmatu, ka esot ļoti laba,un iesaka visiem to izlasīt. Un iespējams ka es šo grāmatu izlasīšu. mani ļoti ieinteresēja ši atsauksme.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.