otrdiena, 2016. gada 4. oktobris

Džons Grīns ''Meklējot Aļasku''

       Džons Grīns ir pazīstams, kā bestsellera ''Mūsu zvaigžņu vaina'' grāmatas autors. ''Meklējot Aļasku'' ir oriģināla ar Džona Grīna izteiksmīgo valodu un plašajiem teikumiem.
       Grāmatas vēstījums ir iedalīts divās daļās:  pirms un pēc.
       Pirms. Viss ir tik parasts, Mailss(Resnis), Čips(Pilkvedis), Takums, Lara un Aļaska dzīvo normālu pusaudžu dzīvi. Pārkāptie noteikumi, ieskaitot pirmās izsmēķētās cigaretes un izdzertās vīna pudeles, bastotās stundas, un labās atzīmes. Tika izstrādāti joki direktoram, citiem skolas biedriem. Un direktoram, jeb Ērglim, kā viņu iesauca skolēni, tas itin nemaz nepatika. Visi bija priecīgi, runāja viens ar otru.
      Pēc. Nekas nav tā, kā bija agrāk. Aļaska Janga mirusi autoavārijā. Skolēnu dzīve liekas kā tukšums. Visiem pietrūkst Aļaska. Neviens vairs nevēlējās kontaktēties savā starpā, jo gribēja aptvert notiekošo. Vai Aļaska uztaisīja pašnāvību? Vai tas bija negadījums? Neviens vairs to neuzzinās un tas paliks tikai un vienīgi pie Aļaskas Jangas..
    Manuprāt, šī grāmata  patiks jauniešiem, jo tajā stāsta par jauniešu attiecībām un notikumiem.

9 komentāri:

  1. Es noteikti vēlos izlasīt šo grāmatu, jo jau iepriekš esmu lasījusi Džona Grīna daiļdarbus un man tie ļoti patika. Šī grāmata noteikti būs tik pat interesanta ,kā pārējās rakstnieka grāmatas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Paldies par atsauksmi! Piekrītu, Džons Grīns raksta interesantas grāmatas

      Dzēst
    2. Šo komentāru ir noņēmis autors.

      Dzēst
  2. Biju jau dzirdējuši par grāmatu sen, tāpēc domāju, ka ies runa par Aļasku kā ģeogrāfiski vietu. Izlasot tavu atsauksmi sapratu,ka kļūdījos, tāpēc vēlos izlasīt šo romānu.

    AtbildētDzēst
  3. Laikam neesmu vienīgais,kurš ar vārdu Aļaska ir domājis ASV štatu. Bet nu es zinu ko vairāk,un es jau esmu pievienojis šo grāmatu pie sava "lasāmo grāmatu saraksta".

    AtbildētDzēst
  4. Laikam neesmu vienīgais,kurš ar vārdu Aļaska ir domājis ASV štatu. Bet nu es zinu ko vairāk,un es jau esmu pievienojis šo grāmatu pie sava "lasāmo grāmatu saraksta".

    AtbildētDzēst
  5. No pieredzes zinu, ka Džons Grīns ir radošs, interesants rakstnieks, tāpēc ir vēlme izlasīt šo grāmatu.

    AtbildētDzēst
  6. Piekrītu Armandam!
    Džonam Grīnam ,patiešām ,ir laba daiļliteratūra.Pati esmu lasījusi šo darbu un ''Mūsu zvaigžņu vaina''. Šī ir laba grāmata un atsauksme.

    AtbildētDzēst
  7. Mani ļoti uzrunāja tavs rakstītais par šo grāmatu. Es esmu lasījusi Džona Grīna daiļdarbus "Mūsu zvaigžņu vaina" un "Papīra pilsētas". Es domāju, ka pēc tavas atsauksmes, es šo grāmatu noteikti izlasīšu.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.