otrdiena, 2016. gada 4. oktobris

Stefanija Meiere"Krēsla"



Romāns "Krēsla" ir aizraujošs mīlas stāsts par Bellas un Edvarda sarežģītajām attiecībām. Šajā daiļdarbā var izlasīt gan par leģendām, gan par ģimeni, kura atšķiras no ikdienišķajiem standartiem.

Romāna darbība notiek Forksā, lietainā pilsētā, kurā gandrīz nekad nav redzama saule. Bella ir pārvākusies uz Forksu ,lai mācītos un tuvāk iepazītu tēvu, kuru pameta būdama maza meitene. Šajā pilsēta viņa satiek Edvardu Kalenu un viņa ģimeni, kura ir ļoti noslēpumaina un atturīga. Laikam ejot, Bella sāk iemīlēties Kalena zeltainajās acīs un hipnotiskajā balsī. Viņa nenojauš, ka Edvards slēpj to, ka ir vampīrs ar spējām tāpat kā viņa ģimene. Tomēr Edvardam pasakot, ka viņš ir vampīrs Bella viņā iemīlas arvien vairāk, lai gan viņa saprot to, ka tas nozīmē lielas briesmas gan viņai, gan viņas ģimenei.

Es iesaku izlasīt šo romānu sava vecuma vienaudžiem, galvenokārt meitenēm, jo,manuprāt, puišiem nepatiks šāda žanra grāmata. Šī grāmata atklāj to, ka mīlestība ir iespējama starp pilnīgi dažādiem cilvēkiem.

5 komentāri:

  1. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  2. Neesmu nekāds romānu cienītājs, bet izlasot atsauksmi, vēlos izlasīt šo romānu "Krēsla". Esmu redzējis visas šīs grāmatas filmas un izlasot grāmatu vēlos salīdzināt to saturu. Lasot grāmatu, es vēlis iejusties "Krēslas" galveno varoņu vietā! Interesanta atsauksme!

    AtbildētDzēst
  3. Tava atsauksme mani rosina izlasīt šo grāmatu, jo līdz šim neesmu lasījusi nevienu Krēslas grāmatu.

    AtbildētDzēst
  4. Esmu redzējis visas "Krēslas" filmas daļas,bet vēl nav bijis gribasspēks izlasīt tās grāmatas.Vēlētos salīdzināt filmu ar grāmatu.

    AtbildētDzēst
  5. Esmu redzējusi filmu "Krēsla", tomēr vēl nav nācies izlasīt šo grāmatu. Labprāt izlasītu šo romānu "Krēsla".

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.