trešdiena, 2016. gada 5. oktobris

Lorena Keita „Eņģeļu nakts”

   Lorena Keita ir amerikāņu rakstniece, kuras darbs „Eņģeļu nakts” ir ierindojies New York Times bestsellera augšgalā. Es esmu izlasījusi, tikai vienu daļu no triloģijas.
  Romāna darbība notiek Helstonā, Anglijā. Galvenie grāmatas varoņi ir Lūsija(īstajā vārdā Lusinda) un Daniels. „ Zobenā un Krustā” katram  ir sava kriminālā pagātne un ir arī īpašie gadījumi,kas izdarījuši kādu slepkavību vai kaut ko uzspridzinājuši. Lūsija nonāk pāraudzināšanas skolā „ Zobenā un Krusts” , kur viņa satiek Danielu. Jau pirmajā skolas dienā meiteni piesaista noslēpumainais un atturīgais puisis. Lūsija ar katru iespēju vēlas par Danielu uzzināt kaut ko vairāk,kas ir viņa vecāki, kurā skolā mācījies? Kad Lusinda cenšas Danielam tuvoties, viņš no viņas izvairās. Meiteni tas kaitina un viņai rodas vēlme noskaidrot, ko viņš slēpj.
   Iesaku izlasīt šo grāmatu pusaudžiem un cilvēkiem, kam uzrunā fantastika, jo romānā galvenajiem varoņiem ir spējas.

5 komentāri:

  1. Esmu lasijusi šī romāna otru daļu, bet izlasot šo atsauksmi labprāt izlasītu visu grāmatu sēriju. Grāmata liekas ļoti ieintreģējoša!

    AtbildētDzēst
  2. Šai grāmatai jau vairākas reizes esmu pagājusi garām zvaigzne ABC mājas lapā, bet pēc atsauksmes tomēr saprotu ka būtu vērts arī izlasīt kā fantastikas cienītājai.

    AtbildētDzēst
  3. Neesmu lasījusi nevienu daļu.
    Vēlētos šo grāmatu izlasīt, jo mani uzrunā fantastika un tās atsauksme mani ieinteresēja.

    AtbildētDzēst
  4. Šo komentāru ir noņēmis emuāra administrators.

    AtbildētDzēst
  5. Mani ļoti ieinteresēja tava atsauksme. Es vēlētos izlasīt šo grāmatu.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.