otrdiena, 2016. gada 4. oktobris

Džordžs R. R. Mārtins ''Troņu Spēles''

     ''Troņu spēles'' ir pirmā grāmata no '' Dziesma par ledu un uguni'' grāmatu sērijas. Stāsts ir par dažādu grāmatas varoņu piedzīvojumiem un emocijām puķu, zombiju un citu radību eksistējošā pasaulē.
       Stāsts ir par briestošu karu 2  kontinentu ''Westerosa'' un "'Estosa'' vidū. Westerosā, kur atrodas 7 karaļvalstis un karalis tronī, kurš pārvalda tās visas, rodas nesakarības, kuras noved pie kara. Tikmēr Estosā bijušā troņmantniece vāc karavīrus lai iekarotu šo troni. Pa to laiku kamēr kara darbība risinās zombiji, kuri esot uzskatīti par sen izmirušiem, soļo pretī tronim.

Westerosa karalis Roberts Barathions lūdz savu draugu Eduardu Stārku būt par viņa labo roku.
Eduards piekrīt, bet drīz vien Roberts atklāj ka troni no viņiem kāds vēlās atņemt. Starp Westerosas iedzīvotājiem briest neuzticība un nodevība kas drīz vien pāraug karā.
     Manuprāt, šī grāmata patiks ikvienam kuram patīk drāmas, fantastikas un piedzīvojumu žanra darbi. Šī grāmata man lika iejusties autora rakstītajā maģijas un brīnumu piepildītajā pasaulē.
   
Image result for troņu spēles grāmata

8 komentāri:

  1. Esmu dzirdējis ļoti daudz par "Troņu spēlēm', esmu dzirdējis to, ka ir gan filma, gan grāmata. Diemžēl nav nācies ne lasīt grāmatu, ne noskatīties filmu, bet izlasot šo atsauksmi ir ļoti liels gribasspēks iegādāties un izlasīt grāmatu "Troņu spēles' un uzzināt ar kādu pavērsienu beigsies karš starp kontinentiem. Iespaidīga atsauksme, kas aizrāva mani izlasīt grāmatu.

    AtbildētDzēst
  2. Vai, lūdzu, grāmatu lasīji latviešu valodā? Mēs mācāmies latviešu literatūru.Pievienotais vizuālais materiāls par to neliecina.

    AtbildētDzēst
  3. Esmu sācis skatīties ''Troņu spēles'' epizodes internetā, bet domāju, ka lasīt šō stāstu būtu daudz interesantāk. Varbūt arī varētu pāriet no skatīšanās uz lasīšanu.

    AtbildētDzēst
  4. Esmu redzējis dažas "Troņu spēles" epizodes fragmentus,bet es nēsmu bijis ieinteresēts tās skatīties.Izlasot šo interesanto atsauksmi ir vēlme iegādāties grāmatu un izlasīt.

    AtbildētDzēst
  5. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  6. Esmu skatījies dažas"Troņu spēles" fragmentusbet es nēsmu bijis ieinteresēts ,jo tas nav mans filmu stils.Toties izlasot tavu atsauksmi mani ieinteresēja šī grāmata.

    AtbildētDzēst
  7. Esmu redzējis dažas "Troņu spēles" epizodes, taču neesmu nekad lasījis šo grāmatu, tu mani ientresēji izlasīt šo grāmatu.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.