pirmdiena, 2016. gada 3. oktobris

Iezīmētā


Iezīmētā
P.K. Kasta un Kristīna Kasta 

„Iezīmētā” ir pirmā grāmata no „Tumsas nama” romānu sērijas. Galveno varoni sauc Zoja, kas kā tikko ir tikusi iezīmēta par vampīru.

Dzirdot vārdu vampīrs iespējams nāk prātā „Krēslas” sērijas, bet šajā grāmatā vampīri ir savādāki, viņi izdzīvo arī bez asins dzeršanas un arī nedodas nakts medībās, bet gan dodas uz Vampīru internātskolu, Tumsas namu, kurā notiek vampīru tālākās pārmaiņas, kuras viņi var arī nepārdzīvot.

Zoja jau no paša sākuma nebija parasta skolniece Tumsas namā, viņa internātskolā ieradās ar aizkrāsotu zīmi nevis kā visi pārējie tikia ar zīmes siluetu. Šī aizkrāsotā zīme ir tikai vampīriem, kuri ir jau kļuvuši par īstiem, pieaugušiem vampīriem.

Lasot šo grāmatu tev rodas sajūta, ka tas notiek tieši šajā pašā minūtē un viss ir ļoti labi aprakstīts, ka nav grūti sižetu iztēloties un lasot sarunas viņu starpā tās tik ļoti atgādina ikdienišķas sarunas ar saviem draugiem, ka rodas sajūta ka tu stāvi viņiem blakus. Manuprāt, tiešī šo iemeslu dēļ šī grāmata man patīk, kā arī nav grūti iztēloties sižetu.

5 komentāri:

  1. Paldies, Lauma! Tavā atsauksmē pārliecina klātesamības izjūta. Kam, Tavuprāt, varētu interesēt šāda literatūra?

    AtbildētDzēst
  2. Man gan šāda tipa grāmatas nepatīk, bet tu mani ieinteresēji. Labprāt izlasītu šo grāmatu.

    AtbildētDzēst
  3. Tā kā esmu liela fantastikas žanra cienītāja, tava atsauksme mani ieinteresēja. Labprāt izlasītu šo grāmatu, jo man tā šķiet tiešām interesanta.

    AtbildētDzēst
  4. Man patika tava atsauksme, kā arī ieinteresēja. Domāju izlasīt šo grāmatu, jo vēlos uzzināt kā cits rakstnieks ir atveidojis vampīrus savā darbā.

    AtbildētDzēst
  5. Kad pirmo reizi ieraudzīju šo grāmatu, es uzkatīju ka tā ir kārtējā vampīru pasaka,bet izlasot šo anotāciju vēlos to izlasīt.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.