otrdiena, 2016. gada 4. oktobris

Harijs Poters un Filozofu akmens

Attēlu rezultāti vaicājumam “harijs poters un filozofu akmens”
Dž.K.Roulinga."Harijs Poters un Filozofu akmens.''

     ''Harijs Poters un Filozofu  akmens'' ir pirmā grāmata Dž.K.Roulingas grāmatu sērijā par Hariju Poteru.Stāsts ir par zēna Harija Potera piedzīvojumiem un cīņu ar ļauno burvi Lordu Voldemortu,kura mērķis ir iznīcināt Hariju un valdīt pār burvju pasauli.
     Stāsts ir par zēnu Hariju Poteru,kurš dzīvo audžuvecāku ģimenē.Uzinājis savā vienpatsmitajā dzimšanasdienā,ka viņa vecāki bija burvji,un viņam piemīt burvju spējas, Harijs tika uzņemts Cūkkārpas raganību un maģijas skolā.Tur viņš satiek draugus- Ronu un Hermioni un atīsta savas spējas un zināšanas.
Visi trīs uzinot to,ka Filozofu akmenim draud briesmas,centās brīdināt skolotājus.Saprastdami,ka neviens viņiem netic,Harijs ar draugiem ņem visu savos spēkos.Dodoties cauri bailēm,Harijs ar draugiem cenšas nokļūt pie Filozofu akmens un pasargāt to.Harijs, sasniedzot Filozofu akmeni un atstājot savus draugus drošībā viņš satiek otro reizi mūžā ļauno Lordu Voldemortu,kurš vēl nav pietiekami spēcīgs,lai cīnītos.Harijs iznīcina Voldemorta fizisko ķermeni,bet paša Voldemorta gars aizbēga,lai uzskrātu spēkus lielākiem plāniem.
     Manuprāt šī grāmata patiktu ikvienam kuram patīk piedzīvojumu,fantastikas žanru darbi.Šis stāsts man lika iejusties kā burvim  raganu un burvju pasaulē.

7 komentāri:

  1. Esmu noskatījies visas Harija Pottera filmas, bet izlasot šo interesanto, aizraujošo atsauksmi gribu izlasīt arī visas viņa grāmatas. Vēlos salīdzināt grāmatu saturu ar Harija Pottera filmas saturu.

    AtbildētDzēst
  2. Es jau esmu izlasījusi šo grāmatu, kā arī jau esmu redzējusi filmu balstītu uz šī romāna motīviem un noteikti iesaku pārējiem klasesbiedriem izlasīt šo pasaulslaveno romānu.

    AtbildētDzēst
  3. Esmu jau lasījusi šo grāmatu, tomēr izlasot šo interesanto atsauksmi, uznāk vēlme lasīt to atkārtoti.

    AtbildētDzēst
  4. Esmu noskatījies lielāko daļu Harija Pottera filmas .Skatītie filmas man parasti patīk labāk nekā lasīt grāmatas ,bet izlasot tavu atsausmi es noteikt izlasīšu arī grāmatu.

    AtbildētDzēst
  5. Esmu izlasījis visas Harija Potera grāmatas un redzējis visas filmas kuras ir balstītas uz to motīviem. Izlasot šo lielisko atsauksmi atcerējos cik ļoti man šī grāmata patika.

    AtbildētDzēst
  6. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  7. Esmu redzējis Harija Potera filmas,filmas skatoties es smeļos vairāk gribaspēka nekā lasot grāmatas.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.