ceturtdiena, 2016. gada 15. decembris

Pauls Bankovskis ’’18’’


Ir 20. gs. sākums. 1918. gads Latvija. Notiek pirmais pasaules karš.  Daudzi latvieši tikai sapņo par brīvību. Un cīnās vai nu Vācu vai nu Krievu cara pusē. Daudzi latviešu karavīri grib atkratīties no krieviem un vāciešiem. Grib savu brīvu valsti. Bet tā bija tikai nojauta vai kāda cerība.
Bet viens no latviešu strēlniekiem ir dezertējis. Un grāmatā ir aprakstīts viņa gājiens. Viņa piedzīvojumi bēgot no lieliniekiem. Un arī veco draugu un klases biedru satikšanās. No 1917. gada augusta sākuma līdz pat 1918. gada novembrim. Sākumā bija labi bet ar laiku arī frontes līnija sāka tuvoties. Un viņu lielinieki notvēra. Kas notiek tālāk? Vai viņš izbēgs? Vai paliks likteņa rokās? Lasi un noskaidro.

Lasot šo romānu es varēju iejusties tēlā, un viņa pārdzīvojumus izjust bēgot vai kad satiek kādu senu draugu. Ieteiktu šo grāmatu izlasīt romānu mīļotājiem. 



6 komentāri:

  1. Priecājos, ka Tevi interesē un Tu lasi grāmatas par vēsturi.

    AtbildētDzēst
  2. Manuprāt, šī grāmata varētu palīdzēt sagatavoties 9.klases eksāmenam, tāpēc noteikti izlasīšu šo grāmatu.

    AtbildētDzēst
  3. Manuprāt, šī grāmata varētu ieinteresēt pusaudžus, piemēram kā mani, jo ļoti patīk vēturiski notikumi par pirmo pasaules karu.

    AtbildētDzēst
  4. Manuprāt, izlasot šo grāmatu varētu iegūt daudz jaunas zināšanas par mūsu karavīriem un pirmo pasaules karu.Izlasot šo atsauksmi vēlos izlasīt šo grāmatu un uzzināt, kas notika tālāk.

    AtbildētDzēst
  5. Mani ļoti ienteresē grāmatas par vēsturi, un es labprāt izlasītu šo grāmatu.

    AtbildētDzēst
  6. Mani ļoti ienteresē vēsture ,bet bieži ir slinkums par to lasīt. Es uzskatu , ka šis grāmatas izlasīšana man palīdzes vēstures eksāmena.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.