sestdiena, 2016. gada 17. decembris

Zoji Saga "Meitene tīmeklī''

          Zoji Sagas grāmata tika izdota 2014. gada 25. novembrī. Grāmatai ir 3 daļas, tomēr latviski iztulkota ir tikai pirmā. Zoji Saga ir ļoti populāra vietnē Youtube, kur viņa dalās ar dzīvesstila un citiem video.
          Galvenajai varonei Penijai ir savs blogs, kurā viņa sīki apraksta savus dzīves jaukos un dažbrīd skumjos notikumus. Bieži arī dod padomus citiem. Kad vecāki Peniju aizveda uz Ņujorku, meitene satika kādu izskatīgu puisi Noa. Penija un Noa kļuva ļoti tuvi. Noa ir dziedātājs, tāpēc viņš uzrakstīja dziesmu Penijai. Un Penijai tā ļoti patika. Par šiem notikumiem Penija dalījās savā blogā, par kuru Noa nebija informēts. Viss šķita ideāli, līdz kādu dienu Penija atklāja ko šokējošu, ka Noa patiesībā jau ir draudzene, kura ir populāra dziedātāja. Arī Noa uzzināja par blogu un ierakstiem, kas tika raksīti par viņu, un viņam tas it nemaz nepatika. Attiecības izjuka, un Penija devās atpakaļ uz savu dzimto valsti. Tikai pēc dažiem mēnešiem Noa viņu pārsteidz ,ierodoties pie viņas. Noa paskaidroja ka tās attiecības jau sen bija beigušās, un viņš vēlas būt kopā ar Peniju, un viņa piekrita.Tomēr Penija savu blogu raksta privāti, jo vairs nevēlas publicēt savus notikumus.
        Manuprāt, šī grāmata patiks mana vecuma meitenēm, kuras arī domā par iemīlēšanos, jo stāsts ir par mīlestību. Es iesaku lasīt šo grāmatu, jo tā ir aizraujoša un nekad nevar zināt, kādi notikumi sagaida nākamajās nodaļās.

5 komentāri:

  1. Man ļoti patīk romantiskas grāmatas, kurās nav paredzami notikumi. Tāpēc es ļoti vēlētos izlasīt šo grāmatu.

    AtbildētDzēst
  2. Šī grāmata šķiet ļoti interesanta, jo man patīk šāda žanra grāmatas.
    Es ļoti vēlos izlasīt šo grāmatu, jo tajās notiek neparedzami un aizraujoši notikumi.

    AtbildētDzēst
  3. Es labprāt gribētu izlasīt šo grāmatu, jo šīs grāmatas saturs , manuprāt, varētu būt aizraujošs.

    AtbildētDzēst
  4. Manuprāt , šī grāmata ir ļoti interesanta. Es vēlētos izlasīt šo grāmatu. Piesaista romāni , negaidīti pavērsieni. Kā arī domāju , grāmata būtu viegli lasāma.

    AtbildētDzēst
  5. Man ļoti iepatikās šī grāmata, jo patīk romāni, kuros nevar paredzēt notikumus uz priekšu. Vēlētos izlasīt šo grāmatu. Paldie.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.