svētdiena, 2016. gada 18. decembris

Ursula Poznaski Erebos







                                                                Ursula Poznanski
                                                                           
 Erebos  


  Urzula Poznanski ir Austriešu rakstniece, Dzimusi 1968. gadā, Urzula  pabeidzot augstskolu sāka studēt japāņu valodu, aktiermākslu un žurnālistiku. Pirmo grāmatu uzrakstīja 2003. gadā, Viņa galvenokārt raksta grāmatas jauniešiem un bērniem.
   Erebos ir stāsts par zēnu vārdā Niks, kurš ir pamanījis savā skolā ko savādu. Skolā no viena cilvēka uz otru seko kāda spēle vārdā ''Erebos''. Katrs kurš šo spēli spēlē sāk uzvesties ļoti savādi, tāpēc Niks, kurš manuprāt pieļāva leilu kļūdu, izvēlas spēli pameiģināt lai saprastu par ko visi skolēni ir tik apsēsti.
Šo grāmatu es ieteiktu izlasīt visiem jauniešiem, kuriem patīk detektīva un asa sižeta grāmatas. Man šī grāmata patika, jo tā mani stāstā ļoti ieintriģēja un to lasot man nekad nebija garlaicīgi


Image result for erebos

4 komentāri:

  1. No daudziem esmu dairdējusi, ka šī grāmata ir interesanata. Noteikti viņu izlasīšu.

    AtbildētDzēst
  2. Starpbrīžos, dodoties uz bibliotēku, esmu skatījies uz grāmatu un domājis "lasīt vai nelasīt?" Bet ar savu atsauksmi Tu mani esi pārliecinājis, ka grāmata būtu jaizlasa.

    AtbildētDzēst
  3. Es noteikti pacentīšos izlasīt šo grāmatu,jo man liekas ka tai jābūt interesantai ,jo man patīk detektīvas grāmatas.

    AtbildētDzēst
  4. Man šī grāmata stāv mājās, tava atsauksme mani iedrošināja izlasīt šo grāmatu.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.