svētdiena, 2016. gada 18. decembris

Papīra Pilsētas

Džons Grīns - ''Papīra pilsētas''

Stāsts ir par zēnu vārdā Kventins. Vinš kopš bērnības ir bijis iemīlējies kaimiņu meitenē Margo. Viņi bija labi draugi, bet kontakts starp viņiem smazinājās, līdz brīdim, kad tas vispār pazuda.
Kādu dienu Margo uzaicināja Kventinu doties atriebības misijā kopā ar viņu, un protams, vinš piekrita. Tā bija labākā nakts Kventina mūžā, un viņš domāja, ka starp viņu un Margo varētu rasties attiecības, bet nākamajā dienā Kventins atklāja, ka Margo ir pazudusi. Vēlāk viņš saprot to, ka Margo ir atstājusi viņam norādes, ar kuru palīdzību viņš spētu viņu atrast, un to arī viņš dodās darīt.
Šīs grāmatas stāsts man ļoti patika, un es iesaku to izlasīt visiem, kam patīk piedzīvojumu sižeta grāmatas.

6 komentāri:

  1. Esmu dzirdējis daudz par šo grāmatu, un pēc šīs atsauksmes izlasīšanas, notiekti grāmatu nopirkšu.

    AtbildētDzēst
  2. Esmu dzirdējis daudz par šo grāmatu, un pēc šīs atsauksmes izlasīšanas, notiekti grāmatu nopirkšu.

    AtbildētDzēst
  3. Esmu redzējusi filmu, kura ir uzņemta pēc šīs grāmatas motīviem. Vienmēr esmu vēlējusiem izlasīt grāmatu.

    AtbildētDzēst
  4. Pat pēc filmas noskatīšanās rodas vēlme izlasīt šo grāmatu.

    AtbildētDzēst
  5. Es esmu redzēji filmu , tāpēc gribētu izlasīt šo grāmatu.

    AtbildētDzēst
  6. Pat pēc filmas noskatīšanās rodas vēlme izlasīt šo grāmatu.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.