svētdiena, 2016. gada 18. decembris


Rūta Šepetis "Starp pelēkiem toņiem"

                    Šo grāmatu Rūta ir veltījusi savam tētim, kurš ir lietuvietis.
                    Grāmatā tiek pastāstīts, kā 1941.gadā viņas tēva ģimeni izsūtīja no Lietuvas. Kādā naktī viņu mājās ieradās čekisti un deva divdesmit minūtes laika, lai savāktu mantas, bet viņi nezināja, kur brauks, cik ilgi būs prom,  kādi laikapstākļi tur būs, un kas vispār notiek. Pēc tam ģimene tiek aizvesta prom, un iesēdināti lopu vagonos, kur pavada sešas nedēļas ceļā.
                    Es iesaku šo grāmatu izlasīt, jo tad tu uzzināsi cik grūts bija tālais ceļš, cik necilvēciskos apstākļos šie cilvēki dzīvoja un arī, kur viņus aizveda. Šī grāmata liek pārdomāt un novērtēt visu, kas mums šodien ir dots, bet viņi tikai par to varēja sapņot.

6 komentāri:

  1. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst
  2. Pēc šīs atsauksmes izlasīšanas sapratu, ka kādā mirklī būs šī grāmata vai nu jānopērk vai arī jāpaņem no bibliotēkas un jāizlasa,jo tā izklausās tiešām interesanta.

    AtbildētDzēst
  3. Esmu, personīgi, dodu priekšroku grāmatām ar vēsturiskiem notikumiem, tādēļ vēlos izlasīt šo grāmatu.

    AtbildētDzēst
  4. Esmu lasījusi šo grāmatu , bet labprāt izlasītu vēlreiz šo grāmatu. Grāmata ir ar vēsturiskiem notikumiem ,un tādas man patīk lasīt.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Iesaku izlasīt "Četrdesmit sveces", esmu pievienojusi blogā.

      Dzēst
  5. Šo komentāru ir noņēmis autors.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.