piektdiena, 2016. gada 16. decembris

Suņa dzīves jēga

Suņa dzīves jēga

2010. gada novele, kuru sarakstījis Viljams Brūss Kamerons. Šajā grāmatā ir raksturotas attiecības starp cilvēku un suni.
Grāmata aprakstīts veiktais suņa ceļojums cauri vairākām dzīvēm ar reikanrāciju uz savu mērķi, izmantojot katru dzīves brīdi. Galveno varoņu šajā stāsta ir bijis vesels bars ar viss dažādākajiem nosaukumiem un dzīvēm, kuras viņš/viņa dzīvoja. Tobijs, Beilijs, Elija un Badijs šie tēli mainīja savu dzimumu, lai pēc aiziešanas pārtaptu par kādu citu suni.
Iemesls, kāpēc es domāju, ka cilvēkiem vajadzētu izlasīt šo grāmatu, jo šis stāsts maina perspektīvu uz lietām. Un tas dod iespēju saprast , ka dzīvnieka dzīve ir realitāte un redzēt, kam tie iet cauri. Novele rakstīta no suņa skata punkta, tu saproti kāds ir suņa skats uz pasauli un atzīsti, ka tiem ir savas domas un jūtas. Tas ir ļoti savādāks perspektīvs par kuru cilvēki bieži neraksta. Es nekad neesmu lasījusi nevienu grāmatu kā šo un man patika iegūt jaunu redzes gleznu, par kuru es esmu domājusi tikai vienreiz vai divreiz.

8 komentāri:

  1. Ļoti interesanta atsauksme.Man pašai mājās ir suns, kuru es ļoti mīlu. Es domāju, ka pievienošu šo grāmatu 2017. gada lasāmo grāmatu sarakstā.

    AtbildētDzēst
  2. Grāmata šķita interesenta, jo pašai patīk šie domu mainošie, sarežģītie romāni. Tādēļ ar prieku izlasītu šo grāmatu.

    AtbildētDzēst
  3. Iedvesmojoša atsauksme, lai izlasītu šo noveli. Interesanti ir tas, ka novele rakstīta no suņa skata. Man pašam ir suns, kuru uzskatu par vienu no labākajiem draugiem, jo suns mīl savu saimnieku. Izlasīšu šo grāmatu!

    AtbildētDzēst
  4. Man pašam patīk suņi un būtu interesanti uzzināt kāds ir suņa skatpunkts uz pasauli.Tādēļ es labprāt izvēlētos izlasīt šo interesanto grāmatu par suņiem.

    AtbildētDzēst
  5. Man šī atsauksme šķita ļoti interesanta. Man pašam kādreiz bija suns, un es vienmēr prātoju par ko suns domā un kāds ir viņa skatpunkts.Es labprāt izlasītu šo grāmatu.

    AtbildētDzēst
  6. Atsauksme un komentāri radīja manī interesi par šo grāmatu, noteikti izlasīšu.

    AtbildētDzēst
  7. Atsauksme patiešām ir ieinteresējoša. Domāju, ka tāpat kā Samanta, izlasīšu šo grāmatu nākamgad.

    AtbildētDzēst
  8. Noskaidroju, ka skolas bibliotēkā šīs grāmatas nav. Viktorija, vari man atnest grāmatu?

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.