piektdiena, 2016. gada 25. novembris

Teodors Būns un nolaupītā meitene

Es izlasiju grāmatu 'Teodors Būns un nolaupītā meitene' 



Teodors Būns ir trīspadsmitgadīgs zēns, kurš labi pārzina likumus un kura sapnis ir kļūt par izcilu advokātu un savu dzīvi aizvadīt tiesas zālē. Viņš dzīvo nelielā Stratenburgas pilsētā un palīdz ar padomiem gan saviem vienaudžiem, gan pieaugušajiem.
Kad nakts vidū no savas guļamistabas bez pēdām pazūd trīspdsmitgadīgā Eiprila, it neviens, pat viņas labākais draugs Teo Būns, nespēj izskaidrot, kurš viņu ir aizvedis.
Pilsētiņu pārņem bailes, aizdomās tiek turēts bīstams noziedznieks, kas izbēdzis no cietuma, bet policijas meklējumi nonāk strupceļā. Un atkal tas ir Teo ar savām tieslietu zināšanām un izmeklētāja spējām, kam jāmēģina noskaidrot patiesību un izglābt Eiprilu. Kopā ar draugu Čeisu viņi atjautīgi noskaidro, kur meklēt meiteni, un ar tēvoča Aika palīdzību nogādā viņu mājās.

Es iesaku izlasīt šo grāmatu ikvienam, jo ši grāmata bija interesanta un aizraujoša.

5 komentāri:

  1. Šī grāmata izklausās ļoti interesanta, un es tev piekrītu, ka šo grāmatu varētu izlasīt ikviens, jo šāda stila grāmatas patīk visiem.

    AtbildētDzēst
  2. Spriežot pēc atsauksmes, grāmatas sižets man atsauc atmiņā stāstu par Pīteru Penu un Vendiju.

    AtbildētDzēst
  3. Esmu dzirdējusi, ka šai grāmatai ir vairākas daļas. Pēc tavas atsauksmes izlasīšanas, stāsts mani ieinteresēja un vēlos to izlasīt.

    AtbildētDzēst
  4. Pēc tava raksta spriežot, ka šī grāmata ir viegla lasām, bet ļoti intresanta.

    AtbildētDzēst
  5. Esmu lasījis Teodors Būns ''Aizdomās turētais'', kura ir saistīta ar šo grāmatu. Pēc ši apraksta izlasīšanas es gribētu izlasīt arī šo grāmatu.

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.