pirmdiena, 2016. gada 21. novembris

Stāsts par Tilli un Suņu vīru


Es izlasīju grāmatu „Stāsts par Tilli un Suņu vīru.”Šai grāmatai autore ir Andra Neiburga.
                Šajā stāstā galvenie varoņi ir Tille,Suņu vīrs,suns Princis un suns Mūks.Meitenei  ir tikai 7.gadi,Mūks bija liels,melns suns stāvām ausīm un gredzenā sagrieztu asti.Princis bija liels krēmkrāsas suns garu,lēkšainu spalvu.Katru rītu Suņu vīrs devās uz tuneli un spēlēja akordeonu.Tā viņš nopelnīja naudu iztikai.Katru reizi vīrs pārnesa mājās kaut ko garšīgu arī suņiem.Dzīvnieki par to bija ļoti pateicīgi un uzticīgi savam saimniekam.Pats bēdīgākais šajā stāstā bija tas, ka slimnīcā nomira Tilles mamma.

Mani šī grāmata aizskustināja!Tā labestīgi attēlo cilvēku attiecības.Iesaku,izlasīt šo grāmatu ,jo viņa ir interesanta un nedaudz bēdīga.
Attēlu rezultāti

5 komentāri:

  1. Es tev piekrītu, jo arī uzskatu, ka šī grāmata ir nedaudz bēdīga, taču atklāj cilvēka patiesās jūtas.

    AtbildētDzēst
  2. Es esmu šis grāmatas flimu redzējis, kā arī fragmentus no grāmatas. Un es piekrītu, ka ši grāmata ir bēdīgs noskaņojums. Bet es gribētu kādreiz viņu detalizēti izlasīt.

    AtbildētDzēst
  3. Esmu izlasījusi grāmatu, un arī redzējusi filmu, un domāju, ka šī novele ir ļoti bēdīga un aizraujoša.

    AtbildētDzēst
  4. Šo grāmatu kādreiz esmu jau lasijis, un tā tiešām ir aizkustinoša un interesanta! Iesaku izlasīt arī citiem.

    AtbildētDzēst
  5. Esmu agrāk jau lasījusi šo grāmatu, un arvien vēl atceros visus tās sižetus. Tiesa, grāmata ir diezgan skumja un aizkustinoša, bet ļoti interesanta. Ātri un viegli lasāma. Arī iesaku visiem to izlasīt!

    AtbildētDzēst

Piezīme. Tikai šī emuāra dalībnieks var publicēt komentārus.